Aunty Long's FotoPage

By: Aunty Long

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 29-Aug-2008 11:01 Email | Share | | Bookmark
Tadika Kreatif -- Celebrating Merdeka Day 29th Aug 2008

7:45am -- Pak Teh dah berangkat utk membawa Afikah & Faiz ke tadika Kreatif
** Kena ada sana b4 kol 8am**

8:20am -- Auntie Long baru kuar menuju ke Tadika Kreatif, lambat skit lah baru nak caj bateri camera pagi tadii

Tahun ni Faiz byk monyok kurenng happy.. Last year dia sungguh patriotik sepanjang jalan dok x henti2 sebut Merdeka ! Merdeka.. Tatau lah pasai apa tahun ni dia mcm boringgg .. may be kena bawak bunga manggar tuh kut..berat..lenguh tangannn ...

Afikah plak ceria..suka bangatttt... Dah la cuaca panas, org suruh minum air pun tak mauu ** takut lipstik kat bibir hilang lahh tuhhh **


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net